محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

سلام خوش اومدین

پیام های کوتاه
  • ۲۲ دی ۹۲ , ۲۳:۱۵
    راه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

هنرمند ارزشی

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ

حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار با جمع کثیری از هنرمندان کشورمان بیان داشتند: «هر هنرمندی می‌خواهد به معنای جهان و عمق جهان برسد، اگر بگوییم هنر مرده را زنده می‌کند سخن به گزاف نگفته‌ایم. پس تقسیم هنرمندان به هنرمندان ارزشی و غیر ارزشی بی‌معناست.»



یعنی از دید آقای روحانی گلشیفته فراهانی که در فیلم سنگ صبور لخت و عریان شد و همچنین نیکی کریمی که عزت الله انتظامی را در آغوش گرفت درکنار هنرمندان ارزشی همچون شهاب حسینی قرار میگیرند و هنرمند ارزشی محسوب میشوند!


جدا از این در همین همایش پر بود از ضد و نقیض های هنری. مثلاً همین عکس زیر چهره دو همشهری، حمید سبزواری و محمود دولت آبادی را نشان میدهد. حمیدسبزواری خالق سرود های انقلابی که شور وشعف فراوانی در اوایل انقلاب در جوانان ایجاد میکرد و هنوز هم اثر آن باقی است.



اما محمود دولت آبادی که ازشرکت کنندگان در کنفرانس برلین است. کنفرانسی که با یاری حزب سبز آلمان، جریان اصلاحات و منافقین برگزار شد و در آن به جدایی مردم از دین و نظام تأکید می شود و همچنین علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شعارهایی سر داده شد و به گفته ی رئیس جمهور هر دوی اینها هنرمند ارزشی هستند.


www.598.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۰
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی