محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

سلام خوش اومدین

پیام های کوتاه
  • ۲۲ دی ۹۲ , ۲۳:۱۵
    راه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

روحش شاد

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۳ ب.ظ

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۴
مهدی

نظرات  (۲۱)

شلااااااااااااااااااااااااام...چیطورررررررررری؟؟؟؟بابا استفاده کن اکشال نداله جوجو...اصلا گذاشتم واسه استفاده کردن برو بکن
پاسخ:
ممنون

چقدر عمیق بود!!!
روحش شاد واقعا....
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۱:۵۶ باور ایرانی
اون که ازمن گذشت،واسه من درگذشت…
پس روحش شادویادش فراموش
[نیشخند]
ممنون از حضورت
وبلاگ خوبی داری
موفق باشی
با افتخار لینک شدی

پاسخ:
ممنون که سر زدی

۱۴ دی ۹۲ ، ۱۳:۲۳ ســـــارا
وبت خییییلی جالبه
به وب ما هم بیا
با چه اسمی بلینکمت؟؟؟؟
سلام ممنون ازحضورت واقعا" که پول زیاد آدم رافقیر می کند افسوس که مردم به پول دل خوش هستند . روح مرحوم پناهی شاد
چرا سیستم نظرخواهیت اینجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۵ دی ۹۲ ، ۲۰:۲۹ باور ایرانی
داریم نهال می کاریم،نهالو گذاشتم تو زمین بغلش آب ریختم ، به دوستم می گمٌ:خاک بریز.
میگه:بغل نهال؟
می گم: پ ن پ تو سر من که یکی مثل تورو اوردم کمکم کنی!
[نیشخند]
ممنون

۱۷ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۴ عـــــآرفـــــــه

واقعـــــــــــــــــــــآ

سلام
بسیار عالی....
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۱ قلبم را ب حبّ ت خوش دار ..
سلام
خدایش رحمت کند
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۹:۰۸ سجاد عبدی

سلام سرباز...!

تاج گذاری سردارت مبارکت...!

ارادت

۲۳ دی ۹۲ ، ۲۲:۱۱ باور ایرانی
لحظه هایت را با کسی سر کن که در نبودنش،
خاطراتش خلوتت را زیبا کند.( شکسپیر)

سلام
ممنون از حضورت
ننه آقامهدی جون من جون من نمیشه اسن سیستم ارسال نظرت رو عوض کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا چراآمریکا نمیاد تورو ازایران بدزده بااین هوشت!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
چه مشکلی داره مگه؟
نمیدونم خودم چند بار بهشون پیشنهاد کردم گفتن دیگه به فرار مغزها نیازی نیست
۲۹ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۰ محمد جواد
خیلی قشنگ بود
وب خیلی خوبی داری بازم پیش من بیا
پاسخ:
ممنون حتما
سلام
با مطلبی تحت عنوان(چند نکته در مورد پست احضاریه دادگاه برای علی اکبر دهخدا)پذیرای حضور گرم و نظرات سازندتون  هستیم...

سلام ...صبح بخیر...

یه بار اومدی و دیگه نیومدی دوستای جدید پیدا کردی ...

پاسخ:
سلام
آپ کنی میام
سلام...
انشااله موفق باشید...
عجب ماهی هست این بهمن عالیه...
از کجا میدونی خانومنت فکر کادو هستش...
فکر کنم جوراب باشه...
پاسخ:
چون همش بدون من میره بازار

جوراب خیلی خوبه که...ارزون هم نیست که بگی بده...

من که همسرمو بردم با خودش واسه تولدش کادو گرفتم...

باید شما هم برید تا پولشو حساب کنید...

راستی چرا آدرس وبتو اشتباه میذاری لینکت میکنم چه خوشت بیاد چه نیاد...

سخت است حرفت را نفهمند
سخت تر آن است که حرفت را اشتباه بفهمند
حالا می فهم که خدا چه زجری می کشد
وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیدند هیچ
اشتباهی هم فهمیدند...       
                                                                                     
دکتر علی شریعتی
         
فعلاً که یکی کشته داده
اینم از شانس منه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی