محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

سلام خوش اومدین

پیام های کوتاه
  • ۲۲ دی ۹۲ , ۲۳:۱۵
    راه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

میلاد نور مبارک

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ


امام رضا علیه السلام : هرکس به رزق و روزی اندک خشنود باشد، خداوند نیز به کردار اندک او خشنود می گردد و هرکه به روی حلال ، هرچند کم ، خشنود باشد ، بارش سبک و خانواده اش در نعمت باشند .


السلام ای حضرت سلطان عشق
یا علی موسی الرضا ای جان عشق
السلام ای بهر عاشق سرنوشت
السلام ای تربتت باغ بهشت




ای آستان قدس تو تنها پناه من                 بر خاک باد پیش تو روی سیاه من

می آید از درون ضریحت شمیم عشق         پیچیده در فضای حرم سوز و آه من

چشمم به چلچراغ حریم تو روشن است       ای چلچراغ چشم تو خورشیدِ راه من

گلدسته ات مُنادی صوت عشق                مأنوس با غروب و زوال و پگاه من

مهر از فروغ گنبد پاکت گرفته وام               شمس الشموس هستی و نامت گواه من

هر صبح دم به شوق تو بیدار می شوم       کافتد به بارگاه تو لختی نگاه من

ای غربت مجسّم تاریخ، ای امام                ای خاک پای مرقد تو بوسه گاه من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی