محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

سلام خوش اومدین

پیام های کوتاه
  • ۲۲ دی ۹۲ , ۲۳:۱۵
    راه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

سخنان گهر بار صادق زیباکلام در گرگان

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۴ ب.ظ

حال بگذریم از این که اصل برگزاری چنین مراسمی آنهم در صورتی که مراسمات اینچنینی برای آشنایی با مفاخر بزرگ شهر گرگان هم برگزار نمی گردد چه ضرورتی و چه فایده ای به جز تجمع عده ای خاص می تواند داشته باشد.

حال به علت طولانی نشدن عریضه به گلچینی از این بزرگ بسنده می کنیم

من معتقدم جلوی ضرر را از هرجا بگیریم منفعت است و به اعتقاد من ، باید برنامه هسته‎ای خودمان را محدود کنیم نه به خاطر اینکه غربی‌ها می‎گویند بلکه به این دلیل که منافع ملی ما این را می‎گوید.

** اگر روحانی نتواند کشور را از بن‌بست هسته‌ای و چاهی که در آن هستیم عبور دهد در زمینه‌های دیگر هم نمی‌تواند موفق شود.

** ما تنها کشوری هستیم که رسما و علنی گفته‎ایم که می‎خواهیم اسرائیل را نابود کنیم ، چه کسی این رسالت را به ما داده است که ما باید اسرائیل را نابود کنیم ؟ آیا اتحادیه عرب این را گفته‎اند ؟ فلسطینی‎ها ؟ سازمان ملل ؟

ﺍﺣﻤﺪﯼ ﻧژﺍﺩ ﮐﺎﺗﺎﻟﻮﮔﯽ ﺍﺯ ﺳﻮء ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ بود.

** زمانی که اعراب و فلسطینی‎ها اعتقاد به نابودی اسرائیل ندارند و به این معتقد هستند که یک کشور فلسطینی در کنار اسرائیل اعتقاد دارند که من هم این اعتقاد را دارم ؛ این نابودی اسرائیل که بخشی از جوهره جمهوری اسلامی ایران آمده است بر چه اساسی است
دوست داشتم رفع حصر میرحسین موسوی ، مهدی کروبی و زهرا رهنورد برای روحانی مهم باشد
من معتقدم اگر این روابط خوبی که بین دولت و اصلاح‎طلبان وجود دارد، ادامه پیدا کند و اگر اصولگرایان منصفانه انتخابات را برگزار کنند و از دوپینگ شورای نگهبان استفاده نکنند و نامزدهای اصلاح‎طلب را رد صلاحیت نکنند، معتقدم که اصلاح‎طلبان در انتخابات اسفند سال 1394 حداقل دو سوم مجلس شورای اسلامی را از آن خودشان خواهند کرد.

**من معتقدم که اساسا بحث هسته‎ای ما به هیچ‎وجه توجیه اقتصادی ندارد و اگر اقتصاد را ملاک و معیار بگیریم، از اول رفتن به سمت هسته‎ای اشتباه بوده است. ما می‎خواهیم اورانیوم غنی شده برای نیروگاه بوشهر و نیروگاه‎های دیگر تامین کنیم، پس این اورانیوم غنی شده چه هزینه‎ای دارد ؟  آیا این توجیه اقتصادی دارد ؟ که من معتقدم خیر توجیه اقتصادی ندارد.

حالا  این که استاد دانشگاه تهران با چه دید سیاسی این حرف هارا زده و منظورش از زانو زدن در مقابل عکس ماندلا چیست آنهم وقتی که به خون شهدای کشور خودش بی اعتنایی می کنه خدا میدونه

در این که ماندلا مرد خوبی بود و برای مملکت خودش کارهای بزرگی انجام داد و در برابر استکبار نژادپرست ایستاد شکی نیست و به خاطر همین کارهای نیک خدایش بیامرزد اما چرا کیلومترها دورتور از پروتوریا در گرگان عده ای بخواهند برای ماندلا مجلس ختم بگیرند مردم گرگان را متعجب کرده است .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۳۰
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی