محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

سلام خوش اومدین

پیام های کوتاه
  • ۲۲ دی ۹۲ , ۲۳:۱۵
    راه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بیسکوییت

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ق.ظ

آقای فریدون کدخدایی به نقل از آقای پروزیز پرستویی می نویسد:

یادمه هشت سالم بود
یه روز از طرف مدرسه بردنمون کارخونه تولید بیسکوییت
ما رو به صف کردن و بردنمون تو کارخونه که خط تولید بیسکویت رو ببینیم
وقتی به قسمتی رسیدیم که دستگاه بیسکویت میداد بیرون
خیلی از بچه ها از صف زدن بیرون و بیسکویتایی که از دستگاه میزد بیرون رو ورداشتن و خوردن
من رو حساب تربیتی که شده بودم میدونستم که اونا دارن کار اشتباه و زشتی میکنن
واسه همین تو صف موندم
ولی آخرش اونا بیسکویت خورده بودن و منی که قواعدو رعایت کردم هیچی نصیبم نشده بود
الان پنجاه سالمه ،اون روز گذشت ولی تجربه اون روز بارها و بارها تو زندگیم تکرار شد
خیلی جاها سعی کردم که آدم باشم و یه سری چیزا رو رعایت کنم
ولی در نهایت من چیزی ندارم و اونایی که واسه رسیدن به هدفشون خیلی چیزا رو زیر پا میذارن از بیسکوییتای تو دستشون لذت میبرن
از همون موقع تا الان یکی از سوالای بزرگ زندگیم این بوده و هست که ( خوب بودن و خوب موندن مهم تره یا رسیدن به بیسکوییتای زندگی؟ )
اونم واسه مردمی که تو و شخصیتت رو با بیسکوییتای توی دستت می سنجند!

نظرات  (۶)

:))))
پاسخ:
:0
۰۴ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۷ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
پاسخ:
ممنون از حضور شما
موفق باشید
اگر معیار و ملاک انسان، «مردمی که تو و شخصیتت رو با بیسکوییتای توی دستت می سنجند» باشه، حتما باید بیسکوییتها را به دست آورد به هر قیمتی.
اما اگر اعتقاد داشته باشی به «یوم الدین» و «مالک یوم الدین» اون وقت دیگه دلت آروم میشه و مطمئن میشی که کارهای درستت هدر نرفته.
پاسخ:
درسته ولی بالاخره باید به فکر فرهنگ تو جامعه اسلامی بود یا نه

۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۰ یار عبد فاطمه
سلام علیکم
ممنون از حضور شما
شکی نیست حاج آقا از دین خارج شده اند !
حداقل با این صحبت ها که از ایشون و نقل از ایشون نه یک بار بلکه بیش از یک بار در چند برهه زمانی پخش شده !
پاسخ:
....................

۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۰ مرضیه دانایی
به نظر بنده هنوز خیلی راه هست تا ظاهر گرایی از بین من و امثال من رخت بربنده و عقلانیت جایگزینش بشه...
اما خوب هرکسی باید از خودش شروع کنه و بیسکوییت های تو دست دیگران رو معیار انسانیتشون ندونه....
پاسخ:
این روزا اگه از کسایی که بی فرهنگی می کنن دلیلشو بپرسی میگن:
ای بابا همه دارن همین کاری رو میکنن که من کردم  " این میشه دلیل 
شخصیت فردی واسه همه جایگاه نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی