محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

محیا .......

اللهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد ، وَمَماتی مَماتَ مُحَمَّد وَآل مُحَمَّد

سلام خوش اومدین

پیام های کوتاه
  • ۲۲ دی ۹۲ , ۲۳:۱۵
    راه
طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

امام راحل

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۴۵ ب.ظ
به تو دل بستم و غیر تو کسی نیست مرا       جز تو ای جان جهان دادرسی نیست مرا
عاشق روی توام عاشق بی مثل و مثال         بخدا غیر تو هرگز هوسی نیست مرا
پرده از روی بینداز به جان تو قسم             غیر دیدار رخت ملتمسی نیست مرا
گر نباشی برم ای پردگی هر جائی              ارزش قدس چو بال مگسی نیست مرا
مده از جنّت و از حور و قصورم خبری       جز رخ دوست نظر سوی کسی نیست مرا
                                      امام خمینی(ره)     
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۸
مهدی

نظرات  (۲)

من برگشتم
آپم
همون خوشبخت ترین عالم هستم
این چند روزه که نبودم شرمنده
راستی تولدم نزدیکه ها
منتظرتون ،تو وبلاگم هستم.هدیه فراموش نشه ها

میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ات می کرد بهت چی گفت؟

گفت: جایی که میری مردمی داره که تو رو می شکنند، نکنه غصه بخوری

من همه جا با تو هستم. تو تنها نیستی .....

توی کوله بارت عشق میزارم که بگذری

قلب میزارم که جا بدی

اشک میدم که همراهیت کنه

و مرگ که بدونی برمیگردی پیشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی